قیمت برنج کامفیروزی نو

برنج جزو جدا نشدنی وعده های غذایی ما ایرانی ها می باشد و ما به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنیم و لذت می بریم. با برنج غذا های متنوع زیادی می شود تهیه کرد. برنج ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها خصوصیات و ویژگی های مخصوص به خود را خواهند داشت. از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین برنج های موجود در ایران می توانیم به برنج کامفیروزی اشاره کنیم. برنج کامفیروزی طرفداران بسایر زیادی دارد و همه مردم عاشق آن هستند و روزانه از آن نوش جان می کنند و لذت می برند. این برنج به راحتی در دسترس همه مردم قرار دارد و شما به راحتی می توانید انواع آن را تهیه و نوش جان کنید. در ادامه به بررسی نحوه خرید این برنج خوشمزه و قیمت خرید آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

قیمت برنج کامفیروزی نو

قیمت برنج کامفیروزی

قیمت برنج کامفیروزی همان طور که گفته شد برنج کامفیروزی از پر طرفدار ترین برنج های موجود در ایران می باشد و فروش بیش تری نسبت به سایر برنج ها دارد البته این پر طرفدار بودن تنها شامل ایران نمی شود بلکه این برنج در کشور های دیگر هم به عنوان برنج معروف ایرانی بر سر زبان هاست و همه مردم آن را می شناسند.

برنج کامفیروزی یکی از انواع برنج هاست که در استان فارس کشت و برداشت می شود. این برنج عطر و بو معرکه ای دارد و شما با یک بار امتحان کردن آن، عاشقش خواهید شد و دیگر نمی توانید از آن دل بکنید. این برنج با عطر و بو خود توانسته طرفداران بسیار زیادی را به خودش جذب کند و روز به روز بر تعداد آن ها بیافزاید.

محبوبیت این برنج تنها به خاطر عطر و بویش نمی باشد بلکه این برنج بسیار خوش پخت می باشد و از همه مهم تر هزاران خواص مفید گوناگون را به دنبال دارد. تمامی این موارد سبب شده تا برنج کامفیروزی به بهترین انتخاب برای مردم تبدیل شود. از خواص بی نظیر این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

1. تأمین انرژی برنج با مواد مقوی و مغذی که درون خود دارد بهترین منبع انرژی می باشد. برنج کامفیروزی سرشار از کربوهیدرات می باشد و می توانید به راحتی در طول روز انرژی شما را تامین کند و از ضعف شما جلوگیری کند.

2. جلوگیری از چاقی برنج کامفیروزی به دلیل طبیعی بودن و سرشار از فیبر بودنش باعث می شود که برای طولانی مدت سیر بمانید و از اشتهای کاذب شما جلوگیری می کند و ریزه خواری شما را از بین می برد و در نهایت به لاغری و کاهش وزن شما کمک می کند و مانع از چاق شدن شما می شود.

3. کنترل فشار خون. برنج کامفیروزی باعث متعادل شدن فشار خون شما می شود و می تواند فشار خون بالا را کاهش دهد و به دنبال آن ریسک خطر بیماری های قلبی و عروقی کاهش پیدا می کند.

4. جلوگیری از سرطان

5. مراقبت از پوست

6. جلوگیری از آلزایمر

7. بهبود متابولیسم. این برنج هضم راحتی دارد و باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش و همچنین متابولیسم بدن شما می شود.

8. تقویت سلامت قلب و عروق

9. از بین بردن IBS یا همان سندروم روده تحریک پذیر

به طور کلی دو راه برای خرید برنج کامفیروزی وجود دارد. راه اول خرید حضوری و راه دوم خرید غیر حضوری می باشد. خرید اینترنتی امروزه بسیار پر طرفدار شده است و فروشندگان و خریداران زیادی به آن سمت کشیده شده اند، مردم نیز ترجیح می دهند ساده و سریع ترین راه را انتخاب کنند و خیلی راحت خرید خود را انجام دهند و انتخاب آن ها خرید آنلاین است. از مزیت های دیگر خرید اینترنتی این است که اغلب اوقات این محصولات تخفیف خورده اند و شما با تفاوت قیمت قابل توجهی نسبت به بازار می توانید خرید خود را انجام دهید. خرید اینترنتی برنج کامفیروزی اصل از سایت های معتبر فروش نمایندگی ها و مراکز فروش صورت می گیرد. شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. راه دیگر خرید این محصولات مراجعه حضوری می باشد. شما می توانید به نمایندگی های فروش و خشکباری ها و مغازه های مربوطه دیگر موجود در سطح شهر مراجعه کنید و خیلی راحت خرید خود را انجام دهید.

در خصوص قیمت این محصول باید بگوییم که ما نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی بر روی برنج کامفیروزی گذاریم. با توجه به عامل های مختلفی که از زمان کاشت تا برداشت و رسیدن به دست مصرف کننده اصلی قرار دارد، این محصول قیمت های مختلفی را به خود اختصاص می دهند. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت برنج کامفیروزی می توانیم به کیفیت، میزان آب، نحوه برداشت، کارخانه تولیدی، برند، نحوه ی فروش، وزن ارائه شده، نحوه بسته بندی، واسطه ها و … اشاره کنیم. از دیگر عوامل مهم تاثیر گذار نوسانات ارزی و اقتصادی هستند که باعث بالا و پایین شدن قیمت برنج کامفیروزی به صورت مستقیم و غیر مستقیم می شوند. به عنوان مثال هر چقدر که کیفیت این برنج بالا تر باشد و بهتر بپزد، قیمت بالا تری نسبت به انواع بی کیفیت به خود اختصاص می دهد و یا این که هر چقدر تعداد واسطه های بین کشاورز تا مصرف کننده واقعی، بیش تر باشد قیمت نهایی محصول نیز بالا تر خواهد بود. پس ما در این جا متوجه می شویم که بهترین راه خرید برنج کامفیروزی با قیمت مناسب، خرید بدون واسطه و مستقیم از نمایندگی های فروش و فروشنده های معتبر می باشد. شما از دو طریق می توانید از قیمت برنج کامفیروزی اطلاعات کسب کنید. راه اول مراجعه حضوری به مراکز فروش این محصولات می باشد. شما می توانید به نزدیک ترین مغازه یا نمایندگی این محصول در شهر خود مراجعه کنید و آن را ببینید و از قیمت آن مطلع شوید. راه دوم که بسیار راحت تر و بدون دردسر است، چک کردن و بازدید از سایت های معتبر فروش این محصولات و صفحات رسمی و تایید شده فروشندگان برنج کامفیروزی می باشد. شما می توانید خیلی راحت و به دور از ترافیک و شلوغی و صرف هزینه و اتلاف وقت انواع برنج ها با مشخصات شان را ببینید و از قیمت آن ها مطلع شوید.