گلاب میمند باعث مرگ دختری در هلند شد

گلاب میمند هزاران سال است که به عنوان یک محصول زیبایی مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین جای تعجب نیست که می تواند چهره شما را بهبود بخشد و قرمزی پوست را کاهش دهد.

خواص ضد باکتریایی ممکن است به کاهش آکنه کمک کند. خواص ضد التهابی می تواند قرمزی و پف پوست را کاهش دهد.

گلاب دارای خواص ضد عفونی کننده قوی است که می تواند از عفونت ها پیشگیری و درمان کند. به همین دلیل، گلاب اغلب در انواع درمان های طبیعی و دارویی گنجانده می شود.

یک مطالعه منبع معتبر حتی دریافت که وقتی گلاب در قطره های چشمی برای درمان موارد ورم ملتحمه استفاده می شود، خواص ضد عفونی کننده و ضد درد آن به درمان بیماری چشمی کمک می کند.

گلبرگ های رز و روغن گل رز حاوی تعدادی آنتی اکسیدان قوی هستند که می توانند به محافظت از سلول ها در برابر آسیب کمک کنند.

گلاب

یک مطالعه نشان داد که این آنتی اکسیدان ها دارای اثرات بالقوه مهار پراکسیداسیون لیپیدی هستند. این امر در نتیجه محافظت قدرتمند سلولی را فراهم می کند.

گلاب دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی است که می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند.

این خواص می تواند به تمیز کردن و مبارزه با عفونت بریدگی ها و سوختگی ها کمک کند. آنها همچنین می توانند به بهبود سریع تر بریدگی ها، سوختگی ها و حتی اسکارها کمک کنند.

گلاب می تواند خواص ضد افسردگی و ضد اضطراب قوی داشته باشد. یک مطالعه در سال 2011 نشان داد که عصاره گلبرگ های رز می تواند سیستم عصبی مرکزی را در موش ها آرام کند. این منجر به اثرات ضد افسردگی و ضد اضطراب شد.