کود مایع بذرمال باعث خورده شدن بذر ها توسط موش می شود

کود مایع بذرمال هیچ کس را راضی نمی کند، می تواند بحران غذایی را تشدید کند و خطر اختلال بیشتر در بازار اتحادیه اروپا را به دنبال داشته باشد.

یک مورد کلاسیک توسط حبوبات نشان داده می شود که دارای گره هایی در ریشه هستند که دقیقاً میزبان باکتری های تثبیت کننده نیتروژن و تسهیل تبادل مواد مغذی هستند. به همین دلیل است که از حبوبات به عنوان کود سبز برای غنی سازی خاک با مواد آلی استفاده می شود.

با این حال، بیشتر گیاهان، مانند ذرت، قادر به “همکاری” با این باکتری ها نیستند و بنابراین نیتروژن موجود در خاک یا کودها را جذب می کنند. استفاده از کودها به کشاورزی مدرن، که پس از جنگ منفجر شد، اجازه داده است تا جمعیت جهان را که به سرعت در حال رشد است، تغذیه کند، که با فناوری های قبل از انقلاب سبز، غذای کافی نداشتند.

کود

در این رابطه رامون آرمنگول، رئیس Cogeca، اظهار داشت: “کمیسیون در ارتباطات خود، مسئولیت ها را از طریق کمک های دولتی و برنامه های استراتژیک CAP به دوش کشورهای عضو منتقل می کند. این می تواند بسته به نحوه واکنش کشورهای عضو، تحریف های قابل توجهی ایجاد کند.”

تعداد فزاینده ای از کشاورزان در ایالات متحده از باکتری های تثبیت کننده نیتروژن استفاده می کنند تا به ذرت بخشی از مواد مغذی مورد نیاز برای رشد بدهد. یک جایگزین پایدار و بالقوه انقلابی

همه گیاهان برای رشد به نیتروژن نیاز دارند، گازی که به وفور در اتمسفر وجود دارد و 78 درصد را تشکیل می دهد و نشان دهنده پایه و اساس زندگی گیاهی است. با این حال، گیاهان قادر به استفاده از نیتروژن موجود در هوا نیستند، اما به فعالیت میکروارگانیسم های خاک بستگی دارند که آن را از جو جذب کرده و آن را در دسترس زیستی قرار می دهند.