چسب آهن رازی باعث شد انگشتان دست مردی برای همیشه به هم بچسبد

ممکن است از خود بپرسید: “آیا چسب آهن رازی فوق العاده روی فلز کار می کند؟” به یقین این کار را می کند. چسب های سوپر بر پایه اتیل سیانواکریلات ساخته شده اند.

این چسب های تک قسمتی برای ایجاد پیوندهای سریع و قوی بین سطوح فلزی عالی هستند. چسب های فوق العاده می توانند تقریباً فوراً سطوح را به هم بچسبانند، که آنها را برای تقریباً همه کاربردهای فلز به فلز عالی می کند، اما نمی توانند شکاف ها را پر کنند.

برای نتایج سریع و قوی، از چسب همه کاره 60 ثانیه Loctite استفاده کنید. این چسب فوق العاده همه کاره و قابل اعتماد به طور شفاف خشک می شود و تنها در چند ثانیه پیوندهای نامرئی طولانی مدت بین فلزات ایجاد می کند.

این بسیار قوی است که به این معنی است که می توان از آن برای انواع تعمیرات خانگی که شامل فلز است، حتی کارهای روزمره مانند اتصال مجدد دسته های قابلمه یا تعمیر دوچرخه استفاده کرد.

چسب

برای اتصال فلز به فلز یا به مواد مختلف، انتخابی که باید انجام شود در میان چسب‌های فلزی موجود در بازار است. اتصال خوب می تواند همه چیز را از تعمیرات کوچک خانه گرفته تا کارهای پیچیده تر DIY ساده کند.

تمام کسانی که نیاز به کار با فلز دارند مراحل آماده سازی مهم برای اتصال آهن یا آلیاژهای فلزی در انواع مختلف را می دانند.

محصولات کاغذی، چوب، مواد با میزان تخلخل بالا را می توان با چسب های ساده درمان کرد: آهن، با سطوح متراکم خود، معمولاً در برابر بیشتر چسب های رایج مقاومت می کند، به طوری که اتصالات شکننده و آسیب احتمالی بر روی اشیاء درمان شده ایجاد می شود. چسب های آهن تنها راه حل هستند: ارزیابی انواع مختلف ضروری است.

انتخاب درست تعیین کننده و اساسی خواهد بود، به طوری که می توان مهر و موم قوی به دست آورد. چسب های فلزی می توانند سه نوع باشند: چسب های اپوکسی، پلی اورتان و سوپر.

بیایید با هم آنها را تحلیل کنیم.دسته چسب های اپوکسی گسترده است. آنها معمولاً با مخلوطی از دو جزء تقسیم می شوند: رزین و کاتالیزور.