چاپگر سه بعدی فلزات می تواند باعث افزایش جنگ در بین کشور ها شود

چاپگر سه بعدی فلزات و پلاستیک ارزان‌تر و نقشه‌های تفنگ قابل دانلود، مسیر جدیدی را برای اسلحه‌های دست‌ساز ایجاد کرده‌اند و به نبردهای قانونی برای توقف تکثیر آن‌ها منجر شده‌اند.

نشان داده شده است که تفنگ های پلاستیکی پس از شلیک چند گلوله خرد می شوند، اما یک تفنگ فلزی با چاپ سه بعدی می تواند قوی تر باشد.

در سال 2013، استارت آپ Solid Concepts از نوعی همجوشی بستر پودری برای ساخت اولین تفنگ ساچمه ای فلزی با چاپ سه بعدی استفاده کرد تا توانایی این فناوری را به نمایش بگذارد.

به گفته فیلیپ کوک، کارشناس سیاست اسلحه در دانشگاه دوک، اما در حال حاضر، مونتاژ یک تفنگ فلزی غیرقابل ردیابی از قطعات در دسترس بسیار آسان تر و کم هزینه تر از چاپ سه بعدی است.

چاپگر

او می‌افزاید که سربازانی که پرینترهای Spee3D را دریافت کرده‌اند، برنامه‌های پیشرفته‌ای را ارائه کرده‌اند. برای مثال، او می‌گوید: «آنها پودرها را مخلوط می‌کنند تا آلیاژهای نارسانا برای نازل‌های سوخت به دست آورند تا بتوانند مخازن را بدون خطر جرقه پر کنند.

پرینت سه بعدی روشی شناخته شده برای تولید یک شی سه بعدی است و به طور گسترده در بسیاری از صنایع از جمله مکانیک، عمران، پزشکی و غیره استفاده می شود.

این فناوری بیش از 20 سال پیش در صنعت استفاده شده است، اما به شدت محدود است. به تولید آهسته اشیاء پلاستیکی کوچک و فقط برخی پارچه های خاص.

با پیشرفت های خود، فناوری چاپ سه بعدی اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. در صنعت کنونی، پرینترهای سه بعدی قادر به تولید محصولات با دقت بالا و باکیفیت در اندازه های مختلف با هزینه نسبتا کم هستند.

هدف این مقاله این است که علاوه بر بررسی تکنیک های چاپ سه بعدی فلزی، بر اهمیت چاپ سه بعدی در برآورده شدن حجم تولید کم و متوسط تاکید کند.