پودر ژله فرمند درمان درد های مفصلی شناخته شد

پودر ژله فرمند یک غذای طبیعی و سالم است و سنتی دارد که قدمت زیادی دارد. پروتئین خالص به لطف خواص چندمنظوره خود فواید بسیاری دارد و نقش مهمی در صنایع غذایی امروزی ایفا می کند.

ژلاتین را می توان به عنوان ژل، غلیظ کننده، تثبیت کننده، امولسیفایر استفاده کرد و بافتی کرمی ایجاد کرد. اما این همه چیز نیست: این محصول در بخش های مختلف اقتصادی و در طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود. ژلاتین به ویژه در صنایع داروسازی و عکاسی ضروری است.

ژلاتین یک پروتئین خالص و طبیعی است که از مواد خام حیوانی حاوی کلاژن به دست می آید. 90-84 درصد پروتئین و 2 درصد نمک های معدنی و بقیه از آب تشکیل شده است. ژلاتین به عنوان یک غذا طبقه بندی می شود و با علامت اختصاری E افزودنی نیست.

ژلاتین به عنوان یک غذای طبیعی، در میان چیزهای دیگر، نیازهای مورد نیاز مواد غذایی بدون مواد نگهدارنده را برآورده می کند که تقاضا برای آنها دائما در حال افزایش است.

ژله

از استفاده از افزودنی های مصنوعی یا اصلاح شده که نیاز به امضای الکترونیکی دارند، تا حد امکان در تولید مواد غذایی خودداری می شود. ژله فاقد مواد نگهدارنده یا افزودنی است، فاقد چربی، کلسترول و ترکیبات اسید اوریک است.

بدون پروتئین ها زندگی انسانی وجود نخواهد داشت. در دراز مدت، متابولیسم انسان می تواند جایگزین مواد مغذی مانند کربوهیدرات ها شود. اما پروتئین ها برای بدن انسان ضروری هستند.

جالب است بدانید که بدن انسان نیز مانند سایر پستانداران از تقریباً 30 درصد کلاژن به استثنای آب و خون تشکیل شده است. ژلاتین کلاژن خالص است و بنابراین برای بدن انسان مناسب است.

متداول ترین کاربرد ژلاتین ژلاتین خوراکی است و در رتبه دوم مصارف دارویی، عکاسی و فنی قرار دارد. چیزی که ژلاتین را بسیار منحصر به فرد می کند، مقدار بالای خواص عملکردی آن است. اینها شامل توانایی ژل کردن، ضخیم شدن، تثبیت، کف کردن یا جذب مولکول های آب است.