پودر لباسشویی تیاگل باعث آلودگی و کدر شدن لباس ها شد

برخی از پودر لباسشویی تیاگل در آب سردتر حل می شوند که می تواند بر روی لباس باقی بماند

می‌توان از آن برای پیش‌فرآوری لباس‌ها استفاده کرد، اما ابتدا باید خمیری درست کنید یا آن را حل کنید و یک مرحله اضافی به روتین لباس‌شویی خود اضافه کنید.

مری گاگلیاردی با نام مستعار «دکتر» می‌گوید: پودر شوینده یک انتخاب هوشمند برای بارهای بسیار کثیف است. لباسشویی، دانشمند و متخصص نظافت داخلی کلروکس.

او می‌گوید: «شوینده‌های پودری معمولاً با pH بالاتری فرموله می‌شوند که می‌تواند تمیز کردن لباس‌های کار بسیار کثیف و لباس‌های ورزشی را بهینه کند».

لورا جانسون، کارشناس تحقیق و توسعه در آزمایشگاه لوازم خانگی LG Electronics، به مزایای صرفه جویی در هزینه و محیط زیست اشاره می کند.

او می‌گوید: «شوینده‌های پودری برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال بسته‌بندی سازگارتر با محیط زیست هستند، بهترین است. “این همچنین یک گزینه بودجه بهتر برای مصرف کنندگان است.”

شوینده

نکات تخصصی برای استفاده از پودر لباسشویی

از آب گرم یا داغ استفاده کنید: هنگام استفاده از پودر شوینده، مهم است که بدانید در چه دمایی لباس ها را بشویید. جانسون توصیه می کند: «از استفاده از آب خیلی سرد خودداری کنید، مگر اینکه پودر شوینده بیان کند که برای حل شدن در آب سرد طراحی شده است.

این به این دلیل است که برخی از پودرها برای حل شدن در آب سرد تلاش می کنند. گاگلیاردی پیشنهاد می‌کند: اگر پودر را به مایع شوینده ترجیح می‌دهید و همچنین می‌خواهید در آب سرد بشویید، «قبل از اضافه کردن آن به ماشین لباسشویی، پودر را از قبل در کمی آب گرم حل کنید».

با دقت اندازه گیری کنید: هنگام انتخاب پودر در مقابل شوینده مایع، به اندازه گیری های روی بسته تکیه کنید. گاگلیاردی می‌گوید: «دستورالعمل‌های روی بسته را برای مقدار مواد شوینده و آب توصیه‌شده برای تهیه محلول پیش خیساندن و همچنین محدودیت زمانی برای مدت زمان خیساندن یک اقلام را دنبال کنید.