پاکت کرافت زیپ دار می تواند باعث به وجود آمدن اگزما بر روی پوست شود

هنگام استفاده از مقوای نقره ای برای پاکت کرافت زیپ دار باید از نقاط قوت آن نهایت استفاده را ببریم، جلوه سفید چاپ مقوای نقره ای چندان خوب نخواهد بود، زیرا جوهر شفافیت خاصی دارد و مقوای نقره ای بعد از چاپ سفید اثر شفافی خواهد داشت.

یعنی احساس سطح خیلی سفید نیست، کمی تیره است و طراح هنگام استفاده از مقوای نقره ای باید ویژگی های مقوای نقره ای را درک کند.

تئوری طراحی مبتکرانه در کاربرد مقوای نقره ای در طراحی بسته بندی

Ingenuity Design در مورد ضرورت اصالت در طراحی بسته بندی بحث می کند

با توسعه جامعه و بهبود مستمر بهره وری، سطح مصرف مردم نیز مرتباً رو به بهبود است و الزامات مصرف به تدریج تغییر می کند، بنابراین رقابت در روند فروش کالاها روز به روز شدیدتر می شود که باعث می شود محصولات تولید شوند.

پاکت

طراحی ظاهری به تدریج توجه تجار را به خود جلب می کند. این منجر به تعداد زیادی از شرکت های طراحی شده است، اما بازار طراحی امروزی را می توان به عنوان یک کیسه ترکیبی توصیف کرد.

البته این را نمی توان تعمیم داد فقط می توان گفت که برخی از شرکت های طراحی یا طراحان این ذهنیت را دارند، اکثر طراحان همچنان به دنبال اصالت هستند، چیزی که مشتریان می خواهند ببینند.

مشتریان پول خرج می‌کنند تا از یک شرکت طراحی بخواهند که بسته‌بندی را برای خودشان طراحی کند، در واقع مانند این است که خودشان لباس بپوشند، لباس‌های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است شما آن‌ها را دوست نداشته باشید، بنابراین پول خرج می‌کنید تا کسی را پیدا کنید که آنها را بسازد.

شما در یک مغازه خیاطی هستید و یک شرکت طراحی پیدا می‌کنید تا خودتان طراحی کنید. همین امر در مورد بسته‌بندی محصول نیز صادق است، بنابراین هیچ مشتری نمی‌خواهد پولی را صرف ساختن چیزی کند که فقط تکه‌ای از برخی عناصر است، یا مستقیماً کار شخص دیگری را کپی کند.