پالتو زنانه ال سی وایکیکی باعث شد زنی به سرزمین وایکینگ ها سفر کند

به سراغ نیم قدمی بروید، اما تعادل، در مد، مانند زندگی، چیز دیگری است. برای پوشیدن صحیح پالتو زنانه ال سی وایکیکی میدی لازم است که بقیه لباس را بر این اساس متعادل کنید.

یک ظاهر سخت مستلزم آن است که طول لباس با لباس بیرونی (سلین) یا کمی کوتاهتر باشد تا زیر آن ناپدید شود. در مورد چکمه‌ها هم همین‌طور است: طراحان، از روچاس گرفته تا مکس مارا، چکمه‌های کیسه‌دار و زانو بلند را که روی لبه آن پنهان شده‌اند، به سبک خالص دهه هفتادی ترجیح می‌دهند.

چه شلواری با پالتو سه چهارم بپوشیم؟ اینفلوئنسرها هیچ شکی ندارند: بهتر است مدل های بلند تا مچ پا و شلوار جین برش را انتخاب کنید، برای لباس هایی با جلوه لایه لایه مطالعه شده.

از رنگ تا پارچه از طریق مورفولوژی: چند نکته برای خرید و پوشیدن پالتو با ظرافت.

این پالتو لباسی عالی است که به شما اجازه می دهد در هنگام کاهش دما احساس سرما نکنید. بسیاری از ما فقط جنبه کاربردی آن را می بینیم و راضی هستیم که آن را بدون فکر کردن زیاد روی آن قرار دهیم

پالتو

در عوض، بسیار آشکارتر از آن چیزی است که تصور می شود، و شخصیت را به شیوه ای بسیار واضح نشان می دهد: مهمانی پالتو های کلاسیک سه ربعی در مقابل لحاف های روکش دار، پالتو های خزدار در برابر پالتو های بمب افکن، و پالتو های پالتو وجود دارد. پالتو های دوبل، پارکا یا پالتو های ترنچ.

در زمستان، این اولین (و گاهی اوقات تنها) چیزی است که متوجه می شوید. ما اغلب معتقدیم که باید بین گرم ماندن و داشتن استایل یکی را انتخاب کنیم. اگر بخواهیم این دو را با هم ترکیب کنیم چه؟

به دنبال مدلی باشید که به بهترین شکل ظاهر شما را تقویت کند، این جزئیات است که آن را برای تمام نیازهای شما مناسب می‌کند.

خانم‌های اندام‌بلند می‌توانند پالتو های گشادتر و صاف‌تر را بدون درج انتخاب کنند، در حالی که خانم‌های مدیترانه‌ای باید به دنبال مدل‌هایی باشند که جزییات مناسبی داشته باشند.

برای برجسته کردن نقاط قوت مانند دکلته. پالتو دوتایی توانسته است حرکت مناسبی را به پالتو بدهد تا برای تمام هیکل های زنانه مناسب باشد.