هشت پا خوراکی که در شکم زن چینی زنده شد

موضوع انتخاب غذا عمیقاً شخصی است. نگرانی های عاطفی و اخلاقی در نیم قرن گذشته رژیم غذایی را تغییر داده است.

مستند هشت پا خوراکی حساسیت‌های بیشتری را ایجاد کرده است: آیا واقعاً می‌توانیم موجوداتی را بخوریم که خیلی شبیه ما هستند؟ اما واقعیت این است که حیوانات شبیه ما نیستند.

آنها ما هستند. همه ما متعلق به پادشاهی Animalia هستیم. ما بارها و بارها سعی کرده‌ایم آن را در طول هزاره‌ها انکار کنیم، اما اجتناب‌ناپذیر است. اختاپوس این حقیقت را ثابت می کند. اختاپوس یکی از باحال ترین حیوانات دریاست.

برای شروع، آنها بی مهرگان هستند. این بدان معناست که آنها مانند انسان، شیر، لاک پشت و پرندگان ستون فقرات ندارند.

این ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما در واقع، تقریباً همه حیوانات روی زمین بی مهرگان هستند – حدود 97٪.

هشت پا

اختاپوس ها نوع خاصی از بی مهرگان به نام سرپایان هستند. این نام به معنای “سر-پا” است زیرا بازوهای سرپایان دور سر آنها را احاطه کرده است. انواع دیگر سفالوپودها شامل ماهی مرکب، ناتیلوئیدها و کاتل ماهی می باشد.

ما به‌عنوان اکولوژیست‌های دریایی، تحقیقاتی را در مورد چگونگی تعامل حیوانات اقیانوس با یکدیگر و محیط‌هایشان انجام می‌دهیم. ما بیشتر ماهی ها را مطالعه کرده ایم، از شیرماهی گرفته تا کوسه، اما باید اعتراف کنیم که اسیر اختاپوس ها هستیم.

اینکه اختاپوس ها چه می خورند بستگی به گونه های آنها و محل زندگی آنها دارد. طعمه آنها شامل گاستروپودها، مانند حلزون ها و راب های دریایی است. دوکفه ای مانند صدف و صدف. سخت پوستان، مانند خرچنگ و خرچنگ؛ و ماهی

اختاپوس ها برای گرفتن غذای خود از استراتژی ها و ترفندهای زیادی استفاده می کنند. برخی از اختاپوس‌ها بازوهای خود را – نه شاخک‌ها را به دور شکار می‌پیچند تا آنها را نزدیک کنند.

برخی از منقار سخت خود برای سوراخ کردن پوسته صدف ها استفاده می کنند. همه اختاپوس ها سمی هستند. آنها سموم را به طعمه خود تزریق می کنند تا بر آنها غلبه کنند و آنها را بکشند.