نمک صورتی کیلویی می تواند بیماری بری بری را کاملا درمان کند

محروم کردن کامل بدن از نمک غیرقابل قبول است، زیرا این محصول برای عملکرد طبیعی بدن ضروری است. نمک صورتی کیلویی هیمالیا یک محصول باکیفیت محسوب می شود.

اثر آرامش بخش دارد و با تنظیم تعادل اسید پوست را تغذیه می کند. آب نمک با حذف سمومی مانند سرب، جیوه و آرسنیک از دستگاه گوارش، روده و معده را تمیز می کند.

یک قاشق نمک هیمالیا 0.5 درصد از نیاز روزانه شما به منیزیم یا 0.2 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را پوشش می دهد.

هنگام انتخاب بین نمک خوراکی و نمک هیمالیا، بهتر است از دومی استفاده کنید. نمک معمولی فقط حاوی کلرید سدیم است که بدن را زیاد می کند و سلامتی را مختل می کند.

نمک هیمالیا حاوی 84 جزء اصلی است که برای بدن ما ضروری است. این مانند یک “دریا” است که می تواند الکترولیت ها را دوباره پر کند.

نمک

مصرف بیش از حد نمک صورتی هیمالیا (مانند هر غذای پر سدیم) می تواند خطرات خاصی برای سلامتی ایجاد کند – آسیب. جایگزین طبیعی نمک معمولی عنصری است که باید در حد اعتدال استفاده شود.

فشار خون بالا. این به این دلیل است که وقتی سطح سدیم افزایش می یابد، بدن ما مایعات را در تلاش برای رقیق کردن خون و افزایش حجم آن حفظ می کند.

شستشو از کلسیم. اگر مقدار زیادی نمک هیمالیا در غذا بخورید، بافت استخوانی تخلیه می شود. به همین دلیل مینای دندان آسیب می بیند و حدت بینایی کاهش می یابد.

واکنش آلرژیک. امتناع از استفاده از محصول باید ظاهر تورم، خارش و بثورات پوستی باشد.

در میان موارد منع مصرف نمک هیمالیا در غذا، فرآیندهای التهابی حاد، سل و هموفیلی باید متمایز شود. همچنین این فرآورده با کاهش فعالیت کلیه، در صورت وجود نئوپلاسم های انکوژنیک و در سه ماهه آخر بارداری نباید مورد سوء مصرف قرار گیرد.