مصرف شکلات کیت کت صورتی موجب پیشرفت توده های سرطانی خواهد شد

بسته بندی شکلات کیت کت صورتی آنها از نظر پارامترهای آن استاندارد باقی ماند، تغییرات فقط در پالت رنگ ایجاد شد. مانند شکلات به رنگ صورتی دلپذیر و روشن تبدیل شده است. هر بسته حاوی یک کاشی به وزن 41.5 گرم است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط نستله، توسعه شکلات جدید به مدت 10 سال ادامه داشت. تعداد زیادی از متخصصان رشته ها و سطوح مختلف روی این فرآیند کار کردند.

در نتیجه کار پر زحمت، این شرکت موفق به کشفی شد که بزرگترین کشفی در کل صنعت شکلات در 80 سال گذشته محسوب می شود – برای ایجاد نوع چهارم شکلات (در کنار شکلات سنتی تیره، سفید و شیری).

ویژگی اصلی شکلات صورتی مورد استفاده در میله های کیت کت یاقوت، استفاده از دانه های مخصوص یاقوت در ترکیب است. این آنها هستند که به شیرینی ها چنین سایه می دهند.

شکلات

علاوه بر این، کل فرآیند تولید کاملاً طبیعی است، زیرا رنگ ها یا مواد نگهدارنده به ترکیب اضافه نمی شوند. با این حال، چنین لوبیا فقط در چند منطقه از جمله برزیل و اکوادور کشت می شود.

قبل از استفاده از این کشف برای ایجاد یک کیت کت جدید، فناوری جدید تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته است که در نتیجه آن بر اساس استانداردهای بین المللی نوع UTZ گواهی شده است.

کیت کت صورتی جدید بلافاصله عاشق ساکنان روسیه، کره و ژاپن شد. تعداد زیادی از افرادی که طعم شیرین بسته بندی جذاب، طعم غیر معمول میوه و توت و عطر شیرین دلپذیر را چشیده اند.

در همان زمان، کارشناسان همچنین نظرات مثبتی در مورد میله ها می گذارند. بنابراین، یاسوماسا تاکاگی، یکی از افراد مشهور در صنعت شیرینی پزی، پس از چشیدن کیت کت جدید، در مورد اسیدیته خاص و منحصر به فرد ذاتی شیرینی صحبت کرد.

طبق گزارش های آماری، سطح فروش کیت کت صورتی به طور قابل توجهی در حال افزایش است که نشان دهنده نگرش مثبت مردم نسبت به تازگی در میان قنادی ها است.