مصرف زیاد لوبیا قرمز خمین امروز باعث تورم روده خواهد شد

تفاوت لوبیا سفید با لوبیا قرمز خمین امروز به جز رنگ و فواید سلامتی که می تواند داشته باشد

لوبیا متعلق به محصولات رژیمی است. این می تواند از جذب کربوهیدرات های سریع جلوگیری کند و در نتیجه جذب کالری اضافی را مسدود کند.

مقدار زیادی فیبر به شما امکان می دهد احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید و عناصر کمیاب مختلف به سرعت متابولیسم شما کمک می کنند.

این به کاهش وزن اضافی به طور موثرتر کمک می کند. با این حال، هر رژیم غذایی تکی برای بدن مضر است، زیرا سایر مواد ضروری و ویتامین ها تامین نمی شوند.

بنابراین توصیه می شود که در رژیم غذایی حبوبات را با غذاهای دیگر: غلات، گوشت، لبنیات، سبزیجات و میوه جات کنید تا غذا متنوع باشد.

لوبیا

لوبیا در تمام غذاهای جهان یافت می شود، غذاهای زیادی از آن تهیه می شود: از رژیمی گرفته تا جشن.

قبل از پخت، لوبیاهای خشک را برای چند ساعت و سپس برای مدت طولانی در آب خیس می کنند.

اما آشپزی می کنند کنسرو لوبیا می تواند پخت و پز را ساده کرده و زمان را کاهش دهد، در حالی که کنسرو لوبیا بخش قابل توجهی از ویتامین ها و مواد معدنی را حفظ می کند.

لوبیا قرمز یکی از سالم ترین غذاها در رژیم غذایی انسان است.

این حاوی مقدار زیادی پروتئین گیاهی به راحتی قابل هضم است (یک وعده حدود 200 گرم لوبیا حدود 30 درصد پروتئین مورد نیاز روزانه را تشکیل می دهد) به طوری که لوبیا جایگزین عالی برای گوشت برای گیاهخواران و افراد روزه دار محسوب می شود.

به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه، پروتئین گیاهی برای بدن مفیدتر است، 70 تا 80 درصد جذب می شود، KP.Ru می گوید. در عین حال یک لیوان لوبیا می تواند نیاز روزانه بدن به فیبر را به طور کامل برطرف کند.