لنت ترمز الیگ پراید می تواند باعث ایجاد جنگ بین کشور ها شود

لنت ترمز الیگ پراید ساخته شده با پوشش سرامیکی که امکان کاهش گرد و غبار را به حداقل می دهد و با سایش بیش از حد و زودرس مقابله می کند،.

به طوری که در شرایط استفاده معمولی برای مدت طولانی دوام می آورد و هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد و در عین حال تضمین می کند. در عین حال، ایمنی و عملکرد عالی کل سیستم ترمز.

در مورد متوسط ​​قیمت های لازم برای خرید لنت ترمز خودرو، با توجه به اینکه میانگین عمر لنت ترمز برای یک خودروی معمولی حدود 30/40 هزار کیلومتر است، قیمت آن حدود 70 تا 80 یورو است.

برای افزایش هر چه بیشتر عمر لنت ترمز، کافی است به طور منظم تعمیر و نگهداری صحیح سیستم ترمز خودرو انجام شود.

برای محافظت از سیستم ترمز خودروی خود و اطمینان از کارآمد بودن آن برای محافظت از راننده و سرنشینان، بررسی دوره ای به خصوص لنت های ترمز مهم است.

لنت

در واقع، لنت های ترمز معمولا فرسوده می شوند و سیستم ترمز را به خطر می اندازند. این ممکن است به عوامل مختلفی مانند سبک رانندگی “تهاجمی”، جاده های بیش از حد شلوغ که باعث کاهش سرعت می شود و در نتیجه ترمز ثابت و غیره بستگی دارد.

بنابراین انجام تعمیر و نگهداری صحیح و دوره ای برای تضمین ایمنی افرادی که در وسیله نقلیه سفر می کنند ضروری است.

لنت ترمز یکی از اجزای کلیدی ترمزهای دیسکی است. معمولاً آنها را می توان لنت ترمز، لنت اصطکاکی یا تبلت نیز نامید.

آنها از برخی عناصر کاربردی تشکیل شده اند.

یک پایه فلزی که روی آن یک ماده اصطکاک با ترکیبات مختلف اعمال می شود، به طور کلی از 20 تا 30 عنصر، از جمله روان کننده و ضد سایش.

در زیر این لایه یک عنصر میانی وجود دارد که برای عایق بندی حرارتی اجزای باقیمانده از گرمایی که در طی عملیات ترمزگیری مختلف ایجاد می شود، استفاده می کند.