ظروف پلاستیکی صنعت سازان باعث ایجاد بیماری پوکی استخوان خواهد شد

غذایی که می خرید را بررسی کنید. دلیل اصلی پیدا کردن ناگهانی پروانه غذا در ظروف پلاستیکی صنعت سازان دربسته این است که لاروهای آن در برخی از غذاهایی که خریداری کرده اید رشد کرده اند. عادت کنید غذاهایی را که می خرید چک کنید.

مناطقی را در خانه که مواد غذایی در آن نگهداری می شود بررسی کنید. شما باید تمام کمدها را خالی کنید و تمام بسته بندی مواد غذایی را از نظر آلودگی به آفت بررسی کنید.

قفسه های خود را تمیز کنید. همیشه نشت مواد غذایی را تمیز کنید و شکاف های دیوارها و کابینت ها را ببندید.

غذای خود را در ظروف مناسب نگهداری کنید. مطمئن شوید که موادی مانند شیشه یا پلاستیک سخت را برای نگهداری مواد غذایی خود انتخاب می کنید.

ظروف

اگر در گاراژ خود غذای حیوانات دارید، مرتباً آن را از نظر آفات بررسی کنید. سعی کنید یک ظرف دربسته پیدا کنید یا مواد غذایی را در یخچال نگهداری کنید.

پروانه های نگهداری چگونه وارد ظروف دربسته می شوند و چگونه می توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم؟ اکنون که می دانیم آلودگی می تواند از یک منبع غذایی شروع شود، می توانیم هنگام خرید غذا محتاط تر باشیم.

بهترین کار این است که قبل از چک کردن غذا، غذا را چک کنید. در اینجا نحوه یادگیری بیشتر در مورد نگهداری مواد غذایی آورده شده است.

پروانه های غذایی بدون شک قابل توقف نیستند. آفت کش ها را نمی توان روی آنها استفاده کرد زیرا می توانند غذا را آلوده کنند. در عوض، متخصصان از بیولوژیک استفاده می کنند.

اما آنها همچنین شروع به ایجاد مقاومت در برابر این داروها کرده اند. ممکن است به نظر شما نگران کننده باشد، اما چند کار وجود دارد که می توانیم برای جلوگیری از هجوم پروانه های آشپزخانه انجام دهیم.