سنگ نما اصفهان می تواند باعث میلیاردر شدن صاحبش شود

سنگ نما اصفهان توسط چندین نوع سنگ نما انجام می شود که از نظر ظاهر، عمر مفید و دوام متمایز می شوند. برخی از صاحبان خانه نیز به خواص عرفانی یا نجومی نژادهای مورد استفاده اهمیت می دهند.

سنگ مرمر به عنوان گران ترین ماده روکش در نظر گرفته می شود. برای کارهای خارجی از ظاهر صیقلی آن استفاده می شود. اتمام دارای رنگ عمیق منحصر به فرد است. به ویژه در نور شدید خورشید قابل توجه است.

انتخاب سنگ شکل 2. انتخاب سنگ برای کار در فضای باز.
سنگ مرمر با نوع الگوی طبیعی و درجه پرداخت متمایز می شود. برای روکش نما، مواد با تراکم متوسط ​​مناسب ترین در نظر گرفته می شود.

در مواجهه با ساختمان با سنگ طبیعی از گرانیت استفاده می شود که بادوام و بادوام است. بافت تراش خورده دارد و به صورت صیقلی و بدون پولیش استفاده می شود. رایج ترین شکل مورد استفاده: سنگ فرش یا دال های گرانیتی سه بعدی.

سنگ نما

از نظر ظاهری، سه نوع گرانیت روبرو وجود دارد صورتی، خاکستری روشن و صورتی با تکه های خاکستری روشن.

هنگام انتخاب این سنگ باید در نظر داشت که در خود تشعشعات طبیعی را جمع می کند. بنابراین، شما نباید ظاهر خیلی ارزان آن را بگیرید.

هنگام انجام تکمیل مصنوعی نما، از سنگ آهک استفاده می شود. شکل این ماده، تخته‌های صیقلی مستطیلی یا مربعی با سطح سفید خرد شده است. برخی از گونه ها دارای رنگ مایل به زرد هستند.

مزیت اصلی سنگ آهک سهولت پردازش آن و گرمتر بودن آن نسبت به سایر سنگ های طبیعی است. اما با استحکام مواد، همه چیز آنقدر صاف نیست. در برخی شرایط آب و هوایی، می تواند تحت تأثیر رطوبت و یخ زدگی فرو بریزد.

نمای سنگی شکل 3. نمای سنگی.
اغلب سنگ آهک با سنگ دیگری اشتباه گرفته می شود – ماسه سنگ، شبیه به آن از نظر شکل و سایه. تفاوت بین آنها عمدتاً در پارامترهای فیزیکی است. ماسه سنگ بسیار قوی تر و بادوام تر است. برای تخمگذار از انواع اولیتی و پیزولیتی آن استفاده می شود.