سنگ مصنوعی نما محیط داخلی خانه را مخفی می کند

اول از همه، سنگ مصنوعی نما می‌خواهد سطح مقطع سنگ طبیعی را بازتولید کند، بنابراین، مطالعه اصلی انجام شده توسط شرکت‌های سازنده دقیقاً به تجزیه و تحلیل ترکیب و رنگ‌هایی که سنگ‌های طبیعی ارائه می‌دهند مربوط می‌شود.

پس از مشخص شدن نوع سنگ مورد تقلید، نمونه برداری می شود، به گونه ای که بتوان مخلوط مصنوعی را کار کرد و با استفاده از رنگ ها و سایه ها، به شباهت کامل و با جلوه ای 100% واقعی دست یافت.

قبل از رسیدن به محصول نهایی، عناصر ساخته شده مصنوعی تحت درمان های بیشتری قرار می گیرند، یعنی پخت و پز در دمای بسیار بالا و خشک شدن.

در گذشته سنگ های مصنوعی با استفاده از آهک بادی ساخته می شد و بعداً از مخلوط سیمان و ملات استفاده می شد.

از آنجایی که بازسازی بلوک های سنگی ماموت، مقاوم و خود نگهدار تقریبا غیرممکن بود، در گذشته از تکیه گاه برای لنگر انداختن برآمدگی های سنگی بازسازی شده استفاده می شد.

سنگ

امروزه ملات می تواند چسبندگی به سطح را تضمین کند و با استفاده از اسکنه و ابزارهای مختلف می توان به سنگ ساخته شده ظاهری طبیعی بخشید و تزئینات و منبت کاری ایجاد کرد.

مخلوطی که از سیمان، خاک رس، ماسه، رنگدانه ها (یا غبار سنگ که رنگ و رگه خاصی به سنگ مصنوعی می دهد) و آب تشکیل شده است، در قالب های ساخته شده از قالب های سنگ طبیعی ریخته می شود تا ظاهر واقعی تر شود. ، هم برای چشم و هم برای لمس.

روکش‌های سنگ مصنوعی به وضوح ابعاد بلوک‌های سنگ طبیعی را ندارند، یعنی آنهایی که برای ساخت کل ساختمان‌ها استفاده می‌شوند.

به لطف ضخامت کم و وزن کم، در واقع به راحتی می‌توان آن‌ها را گذاشت و به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع سطحی را بپوشانید.

پس از خشک شدن کامل، نمونه‌های سنگ بازسازی‌شده در بسته‌های مقوایی راحت و کاربردی یا پلاستیکی بسته‌بندی می‌شوند که بر اساس اندازه و رنگ طبقه‌بندی می‌شوند، آماده استفاده و آسان برای قرار دادن هستند.