سس بالزامیک کوهن باعث افزایش قد می شود

سس بالزامیک کوهن یک مایع گرانبها و خوشمزه است که در منطقه مودنا ایتالیا تولید می شود. طعمی پررنگ و منحصر به فرد دارد که به آن لقب “طلای مایع” داده است.

یکی از مزایای اصلی سرکه بالزامیک این است که می توان از آن به عنوان سس در انواع غذاها از جمله سبزیجات، سالاد، گوشت و غذاهای دریایی استفاده کرد.

یکی از مزایای سرکه بالزامیک این است که می توان از آن برای طعم دادن به گوشت ها و گرم کردن سس ها نیز استفاده کرد. در این وبسایت می توانید با فواید سرکه بالزامیک بیشتر آشنا شوید.

در واقع، سرکه بالزامیک حاوی غلظت بالایی از آنتی اکسیدان است که به جلوگیری از افزایش سطح قند خون پس از مصرف کمک می کند. همچنین سرشار از پتاسیم است که به کاهش فشار خون کمک می کند.

سس

آشپزهای چاشنی شده تمایل دارند این نوع سرکه را انتخاب کنند زیرا طعم های تند به بهترین وجه با دستور غذای مناسب نشان داده می شود و به غذا عمق و طعم می بخشد.

سرکه بالزامیک را می توان در مکانی خنک و تاریک نگهداری کرد تا طعم آن حفظ شود. در صورت نیاز می توان از آن استفاده کرد زیرا سال ها دوام می آورد. اگر به درستی نگهداری شود، طعم و مزه بیشتر یکسان می ماند.

سرکه بالزامیک و کاهش وزن

استفاده از سرکه با این فرضیه که کاهش وزن به دلیل افزایش دریافت انرژی و/یا متابولیسم چربی تسریع شده است، سازگار است. هدف از این کار بررسی فعالیت کاهش وزن بالقوه اسید استیک بود.

اثر مورد انتظار اسید استیک را می توان با مکانیسم های زیر توضیح داد: الف) چگالی انرژی کمتر به دلیل فشار اسمزی بیشتر؛ ب) غذای بد طعم و غیرقابل هضم حاوی سرکه؛ ج) غلظت بالای سوبسترا به دلیل مهار گوارشی.