روش پرورش ماهی ها بر اساس خصوصیات خانوادگی ماهی

پرورش: روش پرورش بر اساس خصوصیات خانوادگی ماهی است. موفقیت پرورش بستگی به سازگاری جفت هایی دارد که شناسایی آن ها مهارتی است که از تجربه حاصل شده است.

به طور کلی مولدها از محصول ایستاده انتخاب می شوند گوشت شترمرغ یا به طور جداگانه خریداری و با تغذیه آنها با غذای زنده خوب پرورش می یابند.

با این حال، همیشه بهتر است که سهام جوجه کشی خوب بخرید. در غیر این صورت، ویژگی اصلی گونه به دلیل همخونی مداوم رقیق می شود. مولدها به خصوص لایه های تخم باید پس از چند تخم ریزی دور انداخته شوند.

مراقبت های بهداشتی

تبادل آب برای حفظ کیفیت آب ضروری برای سلامت لباس منشی بیمارستان ماهی است. فقط ماهی های سالم می توانند حمل و نقل را تحمل کنند و قیمت خوبی داشته باشند.

مواد شیمیایی، آنتی بیوتیک ها، متیلن بلو، متیلن زرد، مالاکیت سبز، آمپی سیلین، ویتامین ها، پرمنگنات پتاسیم، سولفات مس و غیره نیز می توانند برای پیشگیری و درمان بیماری ها استفاده شوند.

 

در حال حاضر بازار عمدتا داخلی است. بازار داخلی خوبی وجود دارد ماهی زینتی که در حال افزایش است. بازار صادرات برای گونه های عجیب و غریب پرورش داده شده بومی نیز در حال افزایش است.

ماهی های زینتی

ماهی‌های آکواریومی عمدتاً به دو دسته تقسیم می‌شوند، یعنی تخم‌زا (تخم‌زا – لایه‌ها) و Viviparous (حامل زنده).

علاوه بر این، انواع ماهی های زینتی آب شیرین را می توان لژ کفش به طور گسترده به گونه های گرمسیری و آب های سرد گروه بندی کرد.

مدیریت این دو مقوله ماهیت متفاوتی دارند. با توجه به تحمل آب، ماهی‌ها از گونه‌های مقاوم به آب سخت، آب نرم و ماهیانی با تحمل وسیع هستند. ماهی ها و جزئیات گروه بندی در زیر آورده شده است.

  • منابع:
    1. Ornamental Fish Culture: Creating A Niche In The Economy
  • تبلیغات: 
    1. هزینه استخراج یک اونس طلا
    2. به روزترین حوله ها در بازار
    3. تشخیص الگوی کمک های رنگی
    4. سنگ فیروزه در نمایشگاه جواهرات توسان