راز افراد پولدار را بدانید

افراد پولداری هستند که هیچ وقت دوست ندارن راز پولدار شدن خود را بازگو کنند. از این رو بیاید همراه شوید تا این راز پنهان را برای شما عزیزان بازگو نماییم

قیمت مویز

همان طور که می دانید قیمت مویز بدون هسته نسبت به کشمش کمی بیشتر می باشد و این به خاطر کیفیت و مواد معدنی بیشتری است که در مویزها وجود دارد، آنها دارای ویتامینهای A,B و C هستند و سرشار از کلسیم، پتاسیم و فسفر می باشند، همچنین با دارا بودن امگا۳ و امگا۶ جزو پرخاصیت ترین نوع محصولات محسوب می شوند.

کشمش پلویی زرد

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا کشمش پلویی زرد به این رنگ درآمده است؟ در پاسخ باید بگوییم که در فرآیند خشک کردن کشمش با تیز آب از دود گوگرد برای ضد عفونی کردن این کشمشها استفاده می کنند این کار باعث می شود که مدت زمان استفاده از این محصول بیشتر شود و باعث ترد تر شدن کشمش ها شود در اثر همین فرآیند کشمشها به رنگ زرد درمی آیند.

خرید کشمش پلویی

مردم کشورهای عربستان، عراق و غیره علاقه ی بسیار زیادی به کشمش پلویی طلایی یا کشمش سایه خشک دارند و میزان خرید کشمش پلویی طلایی در کشورهای عربی بسیار زیاد می باشد. کشمش زرد عضوی از خانواده ی کشمشها می باشد که به دلیل رنگ زیبای خود به کشمش پلویی طلایی معروف شده است.

برنج قهوه ای

برنج قهوه ای سرشار از آنتی اکسیدان بوده که تاثیر فراوانی در پیشگیری از بیماری های فشار خون، دیابت، چربی خون و غیره دارد. برنج قهوه ای می تواند در کنترل بیماری و مشکلات قلبی و عروقی نیز موثر باشد که در ادامه در مورد خواص و نحوه پخت آن توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.