تولیدنایلون شیرینگ روده ای موجب افزایش هزینه در جامعه خواهد شد

شرکتی که کلر، ChicoBag تأسیس کرد، اکنون کیف هایی را می فروشد که می توان آن ها را در نایلون شیرینگ روده ای تا کرد و روی حلقه های کلید بست.

خلاص شدن از شر کیسه های پلاستیکی مستلزم تغییر عادات مصرف کنندگان است. او می‌گوید: «ما می‌خواهیم کار را برای آنها بسیار آسان کنیم.

کلر بالاتر از این نیست که خریداران را مجبور به تغییر کند. او یکی از فعالان پیشرو در کالیفرنیا برای قوانین کیسه های پلاستیکی است. او «هیولا کیسه‌ای» را خلق کرد، شخصیتی لباس پوشیده که 500 کیسه پلاستیکی می‌پوشاند عددی که طبق تخمین کلر، هر سال توسط مصرف‌کنندگان عادی استفاده می‌شود.

او می‌گوید، هیولای کیسه‌ای تلاش می‌کند «آنچه را که آن روز در محل دفن زباله دیدم به مردم نشان دهد». این شخصیت در جلسات شورای شهر و تظاهرات ضد کیسه در سراسر ایالت ظاهر می شود.

نایلون

به نظر می رسد که کلر و متحدانش در راهپیمایی هستند. نزدیک به 100 محدودیت کیف محلی در سراسر کالیفرنیا تصویب شده است. و همین ماه گذشته، قانونگذاران در مرکز ایالت ساکرامنتو اولین نفر در ایالات متحده بودند که ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را در سراسر ایالت تصویب کردند.

مقررات در خارج از کالیفرنیا نیز اعمال شده است. سالمندان شیکاگو ممنوعیت کیسه های پلاستیکی را در بهار تصویب کردند. شورای شهر نیویورک در حال بررسی هزینه ای برای کیسه های کاغذی و پلاستیکی است. جیم موران، عضو کنگره ویرجینیا (D) حتی در چند مورد لایحه کیف را به مجلس نمایندگان ایالات متحده ارائه کرده است.

هنگام استفاده از اینترنت اکسپلورر ممکن است هنگام مشاهده نقشه زیر مشکل داشته باشید. لطفاً مرورگر دیگری را امتحان کنید یا آن را به صورت PDF در اینجا مشاهده کنید.

برای فعالان محیط زیست، کیسه های پلاستیکی یکی از بارزترین نمادهای فرهنگ دور ریختنی است. آنها می گویند کیسه ها استفاده بیهوده از هیدروکربن ها هستند. آنها تجهیزات موجود در تاسیسات بازیافت را آلوده می کنند و خودشان به مقدار قابل توجهی بازیافت نمی شوند.