تلویزیون سامسونگ بندر گناوه باعث سقوط قیمت سهام کارخانه ها شد

این راهنما قرار است قطب نمای شما در میان جنگل وسیع اطلاعات تلویزیون سامسونگ بندر گناوه باشد. ما چند کلید ساده به شما می دهیم تا به شما در انتخاب مدل جدید کمک کند.

ما به همه سؤالات پاسخ نمی‌دهیم یا به شما نمی‌گوییم که کدام تلویزیون برای شما مناسب است، اما امیدواریم اصول اولیه‌ای را که برای احساس راحتی در هنگام خرید نیاز دارید، در اختیار شما قرار دهیم.

مانند هر سال، نمایشگاه CES در لاس وگاس به ما اجازه داد تا روندهایی را که بازار تلویزیون را در سال 2022 مشخص می‌کنند، کشف کنیم.

اگر نسخه 2021 کمی ناامیدکننده بود، به‌ویژه تحت تأثیر همه‌گیری، نسخه 2022 به روش ترکیبی (مجازی و مجازی) سازمان‌دهی شد. رو در رو برای چند شرکت کننده) به طرز شگفت آوری جالب و غنی از اطلاعیه ها بود.

تلویزیون

مهمترین چیز بدون شک ورود اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ است. این فناوری که ترکیبی از QLED (فیلترهای نقطه کوانتومی بهبود رنگ سنجی) و OLED (تلویزیون دیود ارگانیک که در حال حاضر بهترین کیفیت تصویر موجود در بازار را ارائه می دهد) را با هم ترکیب می کند.

وعده می دهد که با ترکیب بهترین های هر دو جهان، کارت های موجود در بازار تصویر را تغییر دهد. اما فراتر از سهم فناوری، این تازگی نیز صنعتی است زیرا LG Display که پنل‌های OLED خود را به همه بازیگران بازار (سونی، پاناسونیک، ال‌جی الکترونیکس، فیلیپس…) می‌فروشد، شاهد ظهور رقیب جدیدی است که قبلاً در این بخش بازار وجود نداشت.

علاوه بر این، سونی به تازگی از ورود اولین تلویزیون QD-OLED خود در سال جاری خبر داده است که به احتمال زیاد به پنل نمایشگر معروف سامسونگ مجهز خواهد شد (سونی نمی‌خواهد تامین کننده خود را فاش کند، اما از آنجایی که وجود ندارد، تنها یک تلویزیون وجود دارد. .).

بنابراین، ما امیدواریم که با نوآوری ها و کاهش قیمت در OLED در سال 2022، ریسک بازار وارونه شود.