با لوله فلزی مشهد به راحتی می توانید از جان خود محافظت کنید

لوله فلزی مشهد از چه مارک فلزی ساخته خواهد شد، یک کپی از گواهی (گواهی کیفیت) را بخواهید.

بخواهید یک بازدید از شرکت را سازماندهی کنید تا خودتان ببینید که شرایط کارخانه مطابق با آگهی است، و همچنین ببینید که از چه مواد خام برای تولید لوله استفاده می شود (به یاد داشته باشید که فقط گرانول های پلی اتیلن سیاه، آبی، زرد یا نارنجی می توانند در تولید لوله استفاده شود).

بخواهید آزمایشگاه کارخانه را ببینید و نمونه ای از لوله مشابه سفارش پیشنهادی را در مقابل شما آزمایش کنید (بعضی از آزمایش ها را می توان نسبتاً سریع انجام داد).

اگر پاسخ‌های مثبتی به تمام سوالات از تامین‌کننده احتمالی دریافت کردید و از سایر شرایط (قیمت، شرایط، حمل‌ونقل) راضی هستید، می‌توانید لوله بخرید، اما هنوز برای آرام کردن زود است.

هنگام تحویل لوله به انبار (تاسیسات) خود، باید یک کنترل ورودی را انجام دهید که شامل اندازه گیری اسنادی، تصویری و تصویری است.

لوله

سازنده باید گواهی کیفیت لوله ارائه دهد که باید نشان دهد: نماد لوله، تاریخ ساخت، اندازه و شماره دسته، نوع و درجه پلی اتیلن، الزامات فنی، نتایج آزمایش واقعی.

گذرنامه باید دارای شماره، امضای نماینده کارخانه و مهر خیس باشد (برخی از شرکت ها اطلاعات اضافی را روی گذرنامه قرار می دهند: علائم مطابقت با ISO 9001، برخی دیگر گذرنامه ها را با عناصری برای جلوگیری از جعل ارائه می دهند).

سازنده باید بنا به درخواست شما گواهی کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لوله را ارائه دهد که در آن همراه با سایر شاخص ها، رنگ ماده اولیه (سیاه، زرد یا آبی) نیز درج شود. در حالی که نام تجاری مواد اولیه باید مطابق با مارک مواد خام ذکر شده در گذرنامه روی لوله باشد.

سازنده باید بنا به درخواست شما، یک گزارش تست پذیرش مثبت برای همان لوله (بچ، اندازه استاندارد) که گذرنامه برای آن صادر شده است ارائه دهد (تاریخ آزمایش باید بین تاریخ تولید و ارسال باشد).