بادام سنگی باعث خفگی مردی چهل ساله شد

بادام سنگی یک محصول حساسیت زا است. بنابراین افرادی که مستعد واکنش های آلرژیک هستند باید مراقب این آجیل باشند. مراقب دوز او باشید آلرژی باعث درد شکم، اسهال، استفراغ، سرگیجه و گرفتگی بینی می شود.

همچنین در مصرف بادام زیاده روی نکنید، زیرا آجیل کالری بالایی دارد و باعث چربی اضافی می شود. در نتیجه، ممکن است پوند اضافی ظاهر شود.

علاوه بر این، این محدودیت فقط برای افراد دارای اضافه وزن اعمال نمی شود. پرخوری می تواند باعث نفخ، اسهال و حتی سردرد شود.

بادام

از آجیل ها برای هسته هایی که ضربان قلب غیر استاندارد دارند سوء استفاده نکنید. همچنین بهتر است بادام نارس مصرف نکنید، زیرا به دلیل محتوای بالای سیانور می توانید خود را مسموم کنید.

اغلب مصرف بادام برای بیماری های مختلف بدن توصیه می شود. از آنجایی که آجیل برای رگ های خونی و قلب مفید است، برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی توصیه می شود.

بادام سرشار از مواد معدنی مفید مختلف است. به طور خاص، کلسیم، منیزیم، پتاسیم و فسفر. حاوی مقدار زیادی چربی های تک غیراشباع و کولین است که به کبد و سیستم عصبی مرکزی کمک می کند تا زمانی که ممکن است عملکرد خود را حفظ کند.

بادام را می توان به عنوان یک سرکوب کننده سرفه استفاده کرد. با توجه به مقدار بالای آنتی اکسیدان، می تواند به عنوان یک عامل ضد پیری عالی عمل کند و از پیری زودرس جلوگیری کند.

روی باعث تقویت سیستم ایمنی و عملکرد تولید می شود. یک مشت بادام بعد از غذا میل به دسر معمولی را کاهش می دهد.روغن بادام را فقط می توان برای اهداف آرایشی استفاده کرد: وضعیت پوست و مو را بهبود می بخشد.

بادام به اشکال مختلف استفاده می شود: تازه، بو داده، شور. آجیل به عنوان ادویه در ساخت شیرینی از خمیر، شکلات، اضافه می شود. بادام طعم لطیف و پیچیده ای به غذاها می دهد.