الکتروپمپ شناور ناصری باعث سقوط یک مرد به اعماق چاه شد

نمایندگی‌های زیرمجموعه شامل △Flygt، یک برند پمپ شناور با کارخانه در سوئد، △Leopold، برندی برای دستگاه‌های فیلتراسیون و تاسیسات شستشوی معکوس، △Sanitaire، یک دستگاه تصفیه آب بیولوژیکی با استفاده از انژکتور نوع دیسک سرامیکی.

و تکنولوژی تصفیه و ضد عفونی آب اکسیداتیو را با فناوری UV و ازن ارائه می دهد، △Godwin یک برند پمپ با فناوری زهکشی است.

الکتروپمپ شناور ناصری فولادی ضد زنگ تولید و عرضه می شود، بیشتر شناخته شده است. پمپ چند مرحله ای با راندمان بالا Lowara e-MP جدید معرفی شده یک سیستم پمپاژ جهانی برای کاربردهای مختلف فشار بالا است.

کسب و کار راه حل های منابع آب Xylem شامل کشاورزی، هیدروپونیک، تصفیه و پمپاژ فاضلاب، نیرو، کشتی سازی، فولاد، پالایش نفت، شیمیایی، نمک زدایی آب دریا، زهکشی، پمپاژ پساب، معدن، تونل، استخراج معادن، احیای زمین، و ساخت و ساز است. در زمینه های مختلف مانند رشته.

پمپ

ابزار انتخاب آنلاین Xylem، Xylect، به شما امکان می‌دهد از بین اندازه‌ها، مدل‌ها و مواد مختلف متناسب با نیازهای سیستم خود انتخاب کنید. با استفاده از یک دستگاه هیدرولیک با راندمان بالا و ایجاد دبی ایده آل با کامپیوتر، هزینه های نگهداری و مصرف انرژی کاهش می یابد.

حدود 70 درصد از کل فروش Xylem در ایالات متحده و اروپا ایجاد می شود. منطقه آسیا و اقیانوسیه 12 درصد از کل فروش را تشکیل می دهد و انتظار می رود بازار پمپ در آینده رشد کند.

از زمان ورود به کره در سال 1999، ما در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک کارخانه تولیدی در بوسان هستیم تا بازار را به طور جدی گسترش دهیم.

کیم سئون جین، رئیس شرکت Xylem Water Solutions کره، گفت: “Xylem با هدف توسعه راه حل های نوآورانه برای حل مشکلات آب، توسعه فناوری های جدید برای استفاده از آب، حفظ و استفاده مجدد از آب را رهبری می کند.”

ما فناوری و تجربه نوآورانه ای داریم. و سیستم های محصولی که امکان استفاده کارآمد از آب را در تمام ساختمان های مسکونی و تجاری، محیط های کاری صنعتی و مزرعه ای فراهم می کند.