اسکلت خام مبلمان باعث مرگ یک کودک شد

در زمان های خوب قدیم که هنوز تخته نئوپان وجود نداشت، اسکلت خام مبلمان از چوب بود. فقط از چوب های سخت (راش، بلوط، توس، افرا) استفاده شد که چوب با بالاترین کیفیت. همه اتصالات به دقت چسبانده شده بودند بدون میخ یا منگنه.

اما این قبلا بود… اکنون مبلمان روکش شده طبق الزامات سخت پیشرفت علمی و فناوری ساخته می شود. استفاده از فناوری ها و مواد جدید تنها یک هدف دارد – به حداقل رساندن هزینه تولید مبلمان. متاسفانه، اغلب، به دلیل کیفیت آن.

فن آوری های مدرن را برای ساخت قاب های مبلمان وبهلسترد در نظر بگیرید.

قاب از چوب طبیعی ساخته شده است. برای قسمت یاتاقان (که روی آن می نشینید)، یک میله قدرتمند با مقطع 40 × 60 یا بیشتر استفاده می شود.

اسکلت

بهتر است از چوب های سخت متراکم (بلوط، توس، راش) استفاده شود. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق تولید کنندگان از کاج (2 برابر ارزان تر) استفاده می کنند. نه همیشه بالاترین نمره و اغلب نه بخش مورد نیاز.

با مبلمان وارداتی آسان تر است. سازنده قطعاً این اطلاعات را در کاتالوگ خود نشان می دهد، زیرا. استفاده از گونه های چوب سخت گران تر (به جای مخروطیان) برای قاب یکی از مزیت های رقابتی است و سکوت در این مورد به سادگی احمقانه است.

کناره‌های مبل را می‌توان از میله‌های چوبی که به هم چسبانده شده‌اند (چوب‌های چند لایه چسبانده شده) درست کرد یا می‌توان این کار را به روش دیگری انجام داد: میله‌های چوبی را با مقوا بپوشانید، آنها را (برای نگه داشتن آنها) با میخک میخکوب کنید. گزینه دوم، البته، ارزان تر، اما بدتر است.

برای قطعات غیر باربر قاب، می توان از گونه های چوب مخروطی استفاده کرد، زیرا. این قطعات در معرض بارهای شدید نیستند. این قاب چگونه و از چه چیزی ساخته شده است، هرگز نمی دانید، مگر اینکه مبل را “باز کنید”.