استفاده از صابون مایع فوراور باعث ایجاد مسمومیت شدید خواهد شد

اخیراً روند رو به رشدی برای ایجاد لوازم آرایشی طبیعی مشاهده شده است. تولید صابون مایع فوراور طبیعی توسط شرکت‌های کوچک محلی نیز در حال تبدیل شدن به یک صنایع دستی محبوب و قابل تقدیر است.

ترکیب صابون طبیعی بر اساس روغن های صابونی شده است و همچنین شامل رنگدانه های طبیعی و اسانس ها و همچنین سایر افزودنی های گیاهی برای افزایش بیشتر خواص مراقبتی است.

فرآیند تولید صابون با هدف به دست آوردن طبیعی ترین محصول ممکن با خواص ارزشمند و بر اساس روش سرد است. این شامل مخلوط کردن روغن ها در دمای پایین تر است.

این یک فرآیند ساده اما زمان بر است. تولید صابون طبیعی بر اساس چربی های گیاهی یا حیوانی است. امروزه توده های صابون بر پایه چربی های گیاهی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

صابون

تنوع آنها بسیار زیاد است، که به تولید کنندگان اجازه می دهد محصولاتی با عملکرد و سختی مورد نظر به دست آورند. بسته به اینکه چه روغن یا کره ای استفاده می شود، می توان صابونی با خاصیت مراقبت، پاک کنندگی، کف کننده و مغذی به دست آورد.

این به صابون ها خاصیت مرطوب کنندگی و شفابخشی و همچنین بافتی خوب و کرمی می بخشد. همچنین حاوی ویتامین های A و E است که به لطف آن پوست انعطاف پذیرتر است و روند پیری از طریق فرآیند بازسازی و مهار تجزیه بافت های پوست کندتر می شود.

همانند روغن نارگیل، نباید در مقادیر زیاد از آن استفاده کرد. در این مورد، استفاده بیش از حد از آن می تواند منجر به کاهش قابل توجهی در تشکیل کف و قوام صابون بیش از حد نرم شود.

این حاوی آنتی اکسیدان است. اثر آنتی اکسیدانی آن به کند کردن روند پیری پوست کمک می کند. همچنین دارای اثرات مغذی، تسکین دهنده و ضد التهابی است که به لطف آن برای افراد دارای مشکلات پوستی قابل استفاده است.