استخراج زیاد ژل رویال خوراکی موجب انقراض زنبور های عسل شد

می توانید از ژل رویال خوراکی خالص و تازه یا در ویال (یا به شکل رقیق دیگر) استفاده کنید و باید با معده خالی (و در صورت تازه بودن زیر زبان) مصرف شود تا کیفیت آن در اثر هضم تغییر نکند.

این محصول گرانبهای طبیعت به لطف محتوای بالای ویتامین ها و مواد مفید، می تواند فواید بی شماری را هم از نظر سلامتی و هم از نظر زیبایی به ارمغان آورد.

وجود انبوه و تنوع ویتامین ها می تواند کمبودها را هم در کودکان و هم در بزرگسالان و بدیهی است که در افراد مسن متعادل کند. مصرف ژل رویال باعث تحریک اشتها نیز می شود، به همین دلیل مصرف آن به افرادی که از بی اشتهایی رنج می برند در هر سنی توصیه می شود.

ژل

حتی در صورت عدم وجود مشکلات خاص، قادر است حس تندرستی و انرژی عمومی را به شما بدهد، در واقع اغلب به صورت مکمل نیز توسط ورزشکاران و ورزشکاران استفاده می شود.

ژل رویال عملکرد را هم از نظر جسمی و هم از نظر فکری افزایش می‌دهد، به همین دلیل است که بسیاری از دانش‌آموزان زمانی که باید با امتحانات سخت یا جلسات مطالعه مواجه شوند، از آن استفاده می‌کنند.

همچنین به عنوان یک مقوی و محرک عمل می کند و به همین دلیل است که از آن در دوران نقاهت، برای بازیابی انرژی، پس از بیماری یا جراحی و همچنین همانطور که در بالا ذکر شد برای تازه مادران برای شارژ باتری های خود پس از زایمان و در دوران شیردهی استفاده می شود.

اما فواید ژل رویال به همه اینها محدود نمی شود: این ترکیب دارای خواص محافظت کننده کبدی، ضد التهابی و سیستم ایمنی است، در سطح عصبی-روانی عمل می کند، با سطوح بالای کلسترول و همچنین دیابت مقابله می کند و به کاهش درصد کمک می کند. قند در خون بلافاصله پس از تجویز.