ادوات کشاورزی شخم زن باعث فرو ریختن یک خانه در اروپا شد

در ادوات کشاورزی شخم زن اکثر دیسک ها، و دنده های پایینی تیغه ها در امتداد شعاع ساخته شده اند، در حالی که مجموعه قطر کار ابزار 680 میلی متر را تشکیل می دهد و در طرفین داخلی در امتداد کل کانتور تیغه ها و قفسه های آنها یک پخ های یک طرفه در کل ضخامت، به عنوان مثال، 8 میلی متر، تشکیل می شود.

لبه های برش تیز و ابزار در چنین آرایشی می تواند هم سطح کننده های میخ دار را با هم روی سکوهای نصب وجین ها نصب کند و هم تراز کننده های میخ دار نداشته باشد و هم وجین های مناسب را می توان در جهت حرکت ابزار به موازات وجین نصب کرد.

چپ برای کار به صورت جفت به شکل شاه ماهی، در حالی که در هر دیسک می توان به یک آداپتور فلنجی کامل مجهز شد و ادوات می توانند هم با حرکت مستطیل خود و هم در یک زاویه حمله تنظیم شده کار کنند.

محصولات کشاورزی

در حالی که عرض خاکورزی خاک توسط علف‌های هرز با تیغه‌های پهن نصب شده در دو طرف دیسک 180 میلی‌متر است و هنگام مونتاژ با دو تراز کننده میخی 190 میلی‌متر در حرکت مستقیم.

مجموعه قطعات کار قابل تعویض برای هر دیسک شامل پاروزن های دندانه دار دیسکی است که در دوازده محل در سوراخ های نصب در یک طرف در امتداد لبه دیسک نصب شده اند که هر کدام با چهار پیچ بر روی یک سکوی صاف نصب شده در زیر آن ثابت می شوند.

قسمت کار به صورت قسمتی از دایره با چهار دندانه در امتداد لبه با برش هایی در امتداد شعاع در مواد ورق به ضخامت 6 میلی متر ساخته شده است، در حالی که قسمت میانی دایره دارای یک فرورفتگی در جلو است و پخ ها در امتداد ساخته می شوند.

کانتور و در دندان های بریده شده در سمت عقب، لبه های برش تیز را تشکیل می دهد و ابزار در این آرایش می تواند با ترازهای میخ دار نصب شده در بالای سکوهای نصب یا در سمت عقب دیسک یا با آداپتور فلنجی کار کند.