اجاق گاز شیشه ای موجب جوانی پوست افراد می شود

برای درک نحوه انتخاب اجاق گاز شیشه ای، باید بدانید که آشپزخانه شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد. ابتدا به برندها نگاه می کنیم، سپس معیارهای دیگر را بررسی می کنیم.

مقدار و اندازه مشعل ها. قدرت تامین گاز به قطر سطح مشعل بستگی دارد. اغلب، اجاق گاز با 4 نقطه انتخاب می شود، آنها راحت و کاربردی هستند.

اگر به ندرت از اجاق گاز استفاده می کنید، می توانید مدل 2 یا 3 شعله را انتخاب کنید. برای استفاده مکرر از اجاق گاز، 5-6 مشعل انتخاب می شود.

پلوپزها گازی، برقی و القایی هستند. سطح القایی بهترین سطح در نظر گرفته می شود، اما انتخاب پخت خاصی مورد نیاز است. پانل های گاز یا برق بسته به منبع اصلی انرژی در خانه انتخاب می شوند.

اجاق

مواد اجاق گاز فولاد ضد زنگ بادوام ترین است. سطوح شیشه ای در فضای داخلی زیبا به نظر می رسند. ظروف شیشه ای بادوام و تزئینی هستند.

هنگامی که یک کاربر محدوده گاز با اجاق را انتخاب می کند، باید ویژگی ها را در نظر گرفت. اگر به ندرت از اجاق گاز خود استفاده می کنید، انتخاب شما یک شعله کم مشعل است.

با این حال، اخیراً کوره های برقی بیشتر خریداری می شوند، برق کمتری مصرف می کنند و ایمن تر هستند. اگر در خانه از آن استفاده می کنید، می توانید مقدار کمی فر را بلند کنید زیرا هر روز از آن استفاده نمی کنید.

گزینه های اضافی شامل سیستم کنترل گاز، امکان خود تمیز شوندگی فر و جرقه زنی برقی می باشد. ویژگی های اضافی زندگی را برای کاربران آسان تر می کند و فرآیند پخت و پز را ایمن تر می کند.